Inzicht

6. Inzicht, blijf werken met je doelgroep.

 

Door te werken met acties of speciale promoties kun je pijlen wat het effect is van je narrowcasting. Wij hebben de tools in huis om te kijken hoeveel bepaalde uitingen bekeken worden en wat het effect daarvan is. Met deze gegevens kun je bijsturen in je productaanbod. Als je voor interactieve narrowcasting gaat met behulp van touchscreens kun je meten naar welke informatie heet meest wordt gezocht. Op deze manier kun je de informatie aanpassen aan de behoeften van de toeschouwers.

Via QR code kun je je doelgroep aanzetten om jouw site of aanbieding digitaal te bezoeken of te bestellen. Technisch is bijna alles mogelijk! Wij kunnen het ook bouwen, de privacy wetgeving maakt natuurlijk dat niet alles is toegestaan. Wij kunnen je ook prima adviseren in wat wel en niet mag.

Door onze ervaring en de altijd up to date zijnde cloudoplossingen die we gebruiken, bent u ervan verzekerd dat je altijd werkt met een topproduct. We trekken alles uit de kast op het gebied van marketing binnen de toegestane mogelijkheden.

Goede narrowcasting kost daarom ook geen geld maar levert geld op.