Een plek

2. Een plek, waar die doelgroep bij elkaar komt.

 

Waar komt de kijker van de narrowcasting het meest?
Voor bedrijven is de receptie natuurlijk een prima plek om met narrowcasting te communiceren maar ook de kantine voor het personeel. Voor een cafetaria zal dit de bestelcounter zijn, bij de dokter de wachtkamer. En voor de horeca kan dit aan de voorkant van het pand zijn, bij de ingang of in de zaak op meerdere plekken waar de tafelgasten zicht op hebben. Voor retail is de vitrine natuurlijk ook een mooi middel om hier digitaal informatie aan te bieden. De afstand van de uiting tot het publiek bepaalt wat de grootte moet zijn van de uiting en opmaak. Dit zijn allemaal factoren die goed in beeld gebracht moeten worden voordat je begint met narrowcasting. Wil je buiten promoten zul je moeten zorgen voor de juiste vergunning om dit te mogen en moeten kijken naar de mogelijkheden qua stroom en internet.

Wij komen graag langs om op jouw locatie mee te kijken. Samen met jou bespreken we welke mogelijkheden er zijn en wat de beste oplossing is voor jouw bedrijf. Dit is erg divers en de mogelijkheden zijn gigantisch. Het verschil in het prijskaartje ook, daarom hechten we erg veel belang aan een goed advies. Hierbij komt onze jarenlange ervaring goed van pas.