Een idee, wat wil je communiceren
Narrowcasting heeft een doel informatie voorzien op de plek waar de toeschouwer op dat moment is. Daardoor is narrowcasting ook het beste marketingmiddel om gedrag op een (beslissings) moment te beïnvloeden. Verder is het een super mooie …
Een plek, waar die doelgroep bij elkaar komt.
Waar komt de kijker van de narrowcasting het meest?
Voor bedrijven is de receptie natuurlijk een prima plek om met narrowcasting te communiceren en in de kantine voor het personeel. Voor een cafetaria zal dit de bestelcounter zijn, bij de dokter de wachtkamer. En voor de horeca kan dit …
Het scherm
Welk visueel middel gaan we gebruiken?
Dit hangt af van verschillende factoren. Bij een korte afstand kun je wekten met tv’s of monitors. Bij een grotere afstand kom je uit op grotere schermen daarna beamers of vidiwalls. Moet het nog groter kun je overstappen …
Een grafisch vormgever
Wat is het belangrijkste aan de Narrowcasting? Antwoord: De content!
Dus, wat laat je zien en ziet het er aantrekkelijk uit om te lezen en/of te bekijken? Het gaat hierbij om je teksten, foto’s en filmpjes. Onze ervaring leert ons dat dynamische content meer aandacht trekt dan stilstaande content. Film voor narrowcasting steekt anders in elkaar dan film voor andere media. De voornaamste reden is dat …
Een player, die content af kan spelen.
Wij van FCA werken al meer dan 26 jaar met Scala software, het meest innovatieve en gebruikersvriendelijke software pakket op de markt in onze ogen. Buiten Scala werken we ook met FCA light, een vrij nieuw narrowcasting pakket wat werkt op zeer goedkope players die gebouwd zijn op Rasberry pi 4 hardware. Doordat we deze beide software toepassingen leveren kunnen we voor u als eindgebruiker altijd een mooie narrowcasting oplossing bieden tegen elk budget.
Buiten het verschil in prijs van beide pakketten zit er ook verschil …
Inzicht, blijf werken met je doelgroep
Door te werken met acties of speciale promoties kun je pijlen wat het effect is van je narrowcasting.
Wij hebben de tools in huis om te kijken hoeveel bepaalde uitingen bekeken worden en wat het effect daarvan is. Met deze gegevens kun je bijsturen in je productaanbod. Als je voor interactieve narrowcasting gaat met behulp van touchscreens kun je meten naar welke informatie heet meest wordt gezocht. Op deze manier kun je de informatie aanpassen aan de behoeften …